კომპლექსური დავალებები

კომპლექსური დავალება   საფასური თუ გერბი?

                                                  შეფასება
     მუშაობის პროცესი:      










მოსწავლეთა ნამუშევრები: 




















კომპლექსური დავალება  ,,ფულის დათვლა"
              

                                                დიაგნოსტირება

                                         
                                                შეფასება
მუშაობის პროცესი:  




კომპლექსური დავალება   ,,ფასდაკლება, ფასდაკლება"

                                                   პროექტის პროდუქტი
მუშაობის პროცესი        






კომპლექსური დავალება ,,რა დროა''



                                  











კომპლექსური დავალება ,,მოგზაურობა საქართველოში"
პრეზენტაცია:    













კომპლექსური დავალება ,,სიმრავლეთა კლასიფიკაცია"

მოსწავლეთა ნამუშევრები:














კომპლექსური დავალება

 მოქმედებები ნატურალურ რიცხვებზე

მიმართულება -რიცხვები

სასწავლო თემა: მოქმედებები ნატ. რიცხვებზე

 

 

სამიზნე ცნება:

მოქმედებები რიცხვებზე

მაკრო ცნება:

კლასი: მე-4

დრო :3-4 კვირა

საკითხები:

Ø  დიდი რიცხვების შეკრება /შეკრების წესი

Ø  დიდი რიცხვების გამოკლება/

Ø  ნატ. რიცხვების დამრგვალების წესი /ჯამისა და სხვაობის შეფასება დამრგვალებით

Ø  რიცხვითი გამოსახულება/რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობა

Ø  კანონზომიერებები რიცხვებში

 

საკვანძო კითხვა:

·         როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ რიცხვებზე მოქმედებები ყოფა-ცხოვრებაში?

·         როგორ გვეხმარება  არითმეტიკული მოქმედებათა თვისებების ცოდნა გამოთვლების წარმოებაში? 

 

დავალების პირობა:

 

კომპლექსური დავალების პირობა:

ყვავილების ორანჟერეა

ნიას და მის მეგობრებს ძალიან უყვართ მცენარეები. მათ  გადაწყვიტეს ერთად ააშენონ ორანჟერეა, სადაც გაამრავლებენ და მოუვლიან სხვადასხვა სახეობის მცენარეებს .

ორანჟერეა გაიყოფა ორ ნაწილად.

პირველ ნაწილში განათავსებენ სითბოს მოყვარულ ყვავილოვან მცენარეებს. ყვავილებისთვის დაამზადეს 5 თარო.  ყველაზე მცირე თაროზე თავსდება 248 ყვავილი, ხოლო ყოველ მომდევნო თაროზე 10-ით მეტი.

ორანჟერეის მეორე ნაწილში კი დეკორატიული მცენარეები უნდა  განათავსონ. ამისათვის დაამზადეს 7 თარო.  ყველაზე დიდ თაროზე შესაძლებელია 356 ყვავილის განთავსება, ხოლო ყოველ მომდევნო თაროზე კი 40 ყვავილით ნაკლები თავსდება.

 

შენი დავალებაა:

Ø  რამდენი ყვავილოვანი მცენარეა ნიას ორანჟერეაში თითოეულ თაროზე?

Ø  მიახლოებით რამდენი ყვავილოვანი მცენარეა ორანჟერეაში? რატომ?

Ø  გამოთვალე  ყვავილოვანი მცენარეების ზუსტი რაოდენობა ორანჟერეაში?

Ø  მიახლოებით რამდენი დეკორატიული მცენარეა ორანჟერეაში? რატომ?

Ø  გამოთვალე  დეკორატიული მცენარეების ზუსტი რაოდენობა ორანჟერეაში?

Ø  იმსჯელე ზუსტი და მიახლოებითი გამოთვლების შედეგებზე.

Ø  გამოთვალე რამდენი მცენარეა ნიას ორანჟერეაში სულ

ნიამ და მისმა მეგობრებმა ორანჟერეას დაამატეს  ორ-ორ თარო იგივე კანონზომიერებით. გამოთვალე რამდენი ყვავილია ორანჟერეაში სულ? რამდენით გაიზარდა ორანჟერეაში ყვავილების რაოდენობა?

 

შეფასება:

მოსწავლემ უნდა შეძლოს:

Ø  იმსჯელოს იმის შესახებ, თუ მოცემულ სიტუაციაში როგორი გამოთვლაა საკმარისი ზუსტი თუ მიახლოებითი;

Ø  კავშირების დადგენა არითმეტიკულ მოქმედებებს შორის;

Ø  შეკრება/გამოკლების (და გამრავლება/გაყოფის) სტრატეგიების შერჩევა და აანალიზებს, რომ შედეგი არ არის დამოკიდებული სტრატეგიის არჩევაზე.

ვვვრეკომენდაციები მოსწავლეს

იმისათვის, რომ გაგიმარტივდეს დავალების შესრულება შენ დაგეხმარება ლინკები:

Ø  ორნიშნა რიცხვების ჩაწერა, წაკითხვა

Ø  ორნიშნა რიცხვების შედარება

Ø  სამნიშნა და ოთხნიშნა რიცხვების ჩაწერა და წაკითხვა

Ø  რიცხვების დამრგვალება



მოსწავლეთა ნამუშევრები















კომპლექსური დავალება ,,მხიარული სტარტები"

                                                 შეფასება

მოსწავლეთა ნამუშევრები: 

















Комментариев нет:

Отправить комментарий

კათედრის მიზნები და ამოცანები

მათემატიკის კათედრაზე მასწავლებელთა  მიზანია დაეხმაროს მოსწავლეს ანალიტიკური, ლოგიკური, სისტემური და სიმბოლური აზროვნებისა და კვლევის ...