воскресенье, 16 марта 2025 г.

კათედრის მიზნები და ამოცანები

მათემატიკის კათედრაზე მასწავლებელთა  მიზანია დაეხმაროს მოსწავლეს ანალიტიკური, ლოგიკური, სისტემური და სიმბოლური აზროვნებისა და კვლევის უნარ-ჩვევების გამომუშავებაში,  ხელი შეუწყოს მოსწავლეს იმ უნარ-ჩვევების განვითარებაში, რომლებიც მას დაეხმარება ცხოვრებისელი პრაქტიკული პრობლემის გადაჭრაში.    
    

              კათედრის ფუნქციები 

• გრიფმინიჭებული და დამატებითი სახელმძღვანელოების შერჩევა და პედაგოგიური საბჭოსთვის წარდგენა დასამტკიცებლად;
 • მოსწავლეზე განვითარებაზე ორიენტირებული საგნობრივი პროგრამებისა და შეფასების სისტემის შექმნა და დანერგვა; 
• პედაგოგთა პროფესიული განვითარებაზე ზრუნვა;
 • საგაკვეთილო პროცესისათვის, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისა და სასკოლო ბიბლიოთეკისათვის საგანმანათლებლო რესურსების შერჩევა და პედაგოგიური საბჭოსთვის წარდგენა; 
• პედაგოგთა შორის ურთიერთთანამშრომლობის განვითარება;
 • სხვა კათედრებთან კოორდინირებული მუშაობა;

 მათემატიკის კათედრა აერთიანებს საგნის ყელა პედაგოგს. ისინი თანასწორობის საფუძველზე თანამშრომლობდენ კათედრაზე. 

N

მასწავლებლის სახელი და გვარი

საგანი

რომელსაც ასწავლის

უმაღლესი სასწავლებელი

განათლება

სპეციალობა

სერტიფიცირების საგანი,

მასწავლებლის სტატუსი,

 

1.

ზოია გალდავა

მათემატიკა

თსუ, მათემატიკის ფაკულტეტი

უმაღლესი

მაგისტრი

მათემატიკოსი, მათემატიკის მასწავლებელი

მათემატიკა,

წამყვანი

2.

თინათინ კვესელავა

მათემატიკა

ქუთაისის პედ. ინსტიტუტი,

ფიზიკა- მათემატიკის ფაკულტეტი

უმაღლესი

მაგისტრი

ფიზიკის მასწავლებელი

მათემატიკა,

უფროსი

3.

მარინე სურმავა

მათემატიკა

ქუთაისის პედ. ინსტიტუტი

უმაღლესი

მაგისტრი

მათემატიკის მასწავლებელი

მათემატიკა,

უფროსი

4.

მარინა გაბისონია

მათემატიკა

თსუ ფიზიკის ფაკულტეტი

უმაღლესი

მაგისტრი

ფიზიკოსი,

ფიზიკის მასწავლებელი.

მათემატიკა,

წამყვანი

5.

ალექსანდრე ფარცვანია

ისტ

თსუ, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო

მეცნიერებათა ფაკულტეტი

უმაღლესი

ბაკალავრი

ისტ-ის სპეციალისტი

ისტ,

უფროსი.

 



Комментариев нет:

Отправить комментарий

კათედრის მიზნები და ამოცანები

მათემატიკის კათედრაზე მასწავლებელთა  მიზანია დაეხმაროს მოსწავლეს ანალიტიკური, ლოგიკური, სისტემური და სიმბოლური აზროვნებისა და კვლევის ...